Az oldalról

A blog két magyar "videós" munkásságát követi. Főleg PC-s játékokkal, filmekkel, zenével foglalkozunk. Kritikák, bemutatók, végigjátszások, véleménykifejtések minden mennyiségben.

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rovatok

Úton

2012.03.20. 22:31 | thejoliejooker | Szólj hozzá!

Ebben az évben fog napvilágot látni az egyik engem eléggé érdekelt film, Wallter Salles, Úton c. alkotása.
Még anno az Út c. filmnek szerettem volna utánanézni, amikor megakadt a szemem ennek a filmnek az angol előzetesén. A rendező számomra ismeretlen, de a történet és, hogy Kristen Stewart játszik benne, kíváncsivá tett.
Régóta a kedvenc fiatal színésznőm KS, a Pánik szoba, Kapd el a kölyköt!, Zathura, Adventureland -igaz legutóbbi nem valami remekmű - filmek megnézése után teljesen megkedveltem. Az Alkonyat őrá tekintve az én szemszögemből semleges. Olvastam a könyvet, és rájöttem, hogy csak a rendező hibája, hogy folyamatosan vágja azokat a fejeket, meg veszi a mély lélegzeteket.
Szóval az Úton nem csak miatta, hanem a története miatt is érdekel. Beat-nemzedék, fegyencek, barangolás... mind mind számomra érdekes dolgok. Valószínűleg mozi film lesz... mármint nekem.

Kedvcsinálónak itt az előzetes:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://omajooke.blog.hu/api/trackback/id/tr634329478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása